Friday 13 January 2012

ANTIVIRUS PERCUMA

miliki anti virus percuma di sini. kami memaparkan 4 antivirus terbaik pada tahun ini. bagi pengguna yang ingin berjimat untuk membeli antivirus berbayar anda boleh mencuba yang free dahulu. berikuat adalah 4 antivirus percuma beserta download link.

1. AVAST FREE ANTIVIRUS 6.0

Ia menjadi pilihan utama kerana kadar pengesanan yang tinggi dan kini berada pada kelompok terbaik. Dilengkapi ciri imbasan masa nyata umtuk web, e-mail, im, serta p2p, perisian rangkaian, imbasan "boot-time" dan menyekat gelagat. ciri tambahannya termasuk plugin status tapak web, pelindungan malware skrip dan ciri sandbox

2. AVIRA ANTIVIR PERSONAL EDITION 12.0

Berkualiti tinggi kerana kadar pengesan yang cemerlang. Malah di katakan lebih baik dari antivirus lain. antivirus percuma ini masiih menjadi piliihan ramai terutama golongan yang berisiko tinggi. Untuk versi percuma tiada imbasan web dan e-mail. Versi berbayar mempunyai faedah tersebut.Cuma iklan antivirus ini sering mengganggu setiap kali di kemas kini.

3. PANDA CLOUD ANTIVIRUS 1.5

Ia adalah pilihan yang bagus kerana antivirus ini sangat "user frendly" senang digunakan untuk kemas kini dan pembuangan malware secara automatik. kadar pengesanan yang tinggi dan could yang digunakan untuk kemas kini lebih pantas. Ciri kemaskini secara automatik sedikit mengganggu.

4. MICROSOFT SECURITY ESSENTIALS 2.1

Kadar pengesanannya sangat baik. Terutamanya yang melibatkan rootkit, ia di gemari kerana tidak banyak interaksi pengguna. Kemas kini serta pembuangan ancaman di lakukan secara automatik. Cuma prestasi imbasannya sedikit perlahan dan memerlukan masa untuk kuarantin.

No comments:

Post a Comment